czwartek, 30 maja 2013





Ostatnio pogoda w moim mieście nas nie rozpieszcza. NIby na plusie ,a chmury , deszcz , wiatr i tak ciągle w kółko od 10 dni juz prawie.Dlatego postanowiłam zakupić sobie kalosze może nie są to HUNTERY ale i tak są piękne i wygodne . Nie myślałam ,że tak się od nich uzależnie biore je ze sobą w samochód gdy jade do znajomych, poprostu wszedzie i zawsze się przydają. Lecz mniejmy nadzieje ,że za parę dni będzie piękna pogoda i będziemy mogli się nią cieszyć. Wczoraj byłam w ikei zupełnie przypadkiem i kupiłam lusterko o którym zawsze marzyłam pokaże wam je napoczątku jak wyglada a w innym poście jak pieknie komponuje się w moim . 







http://deezee.pl/    59zł



ikea 29zł




A teraz pokaże Wam moje pomadki :


 


 








         Ta pierwsza to moja ulubiona. 
                       Wszystkie pokazane są w kolekjności jak na pierwszych     
                       zdjęciach.                         





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz