środa, 29 maja 2013

Witajcie, 
to mój pierwszy post na tym blogu i raczej będzie taki ogólny. Tak mi się wydaje. Postanowiłam publikować posty na tym blogu o tym co my kobiety lubimy najbardziej czyli zakupy, moda czy też recenzje kosmetyków.
To mój pierwszy post więc pozwólcie mi sie rozkrecić i nie krytykować .

Pare słów o mnie: jestem w trakcie wybierania swej drogi życiowej. Oczekuje na wyniki maturalne dzieki którym będę mogła dostać sie na wymarzone studia. Mam wspaniałego chłopaka , który zaraził mnie swoją pasją jaką jest narciarstwo. W wolnym czasie dorabiam jako hostessa czy też u dziadków w sadzie . Uwielbiam mode i wszystko co z nią związane. Lubie też poeksperymentować w kuchni.

Na sam początek pokaże wam co udało mi sie zrobić przez ostatnie dwa dni . :) 







2 komentarze:

  1. Piekne fale masz na zdjęciu o ile to jesteś ty :) pozdrawiam . Będę cię śledzik i oczekiwać postów

    OdpowiedzUsuń